مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-25پزشكي

واکسن های کووید-19 برای کودکان مناسب هستند؟


پژوهشگران کمیته ساماندهی تحقیقات کووید-19 و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران با بررسی شواهد موجود در خصوص واکسن ها می گویند: - پژوهشگران کمیته ساماندهی تحقیقات کووید-19 و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران با بررسی شواهد موجود در خصوص واکسن ها می گویند: واکسن های فایزر و مدرنا و همچنین واکسن های سینوفارم و سینوواک برای ایمن سازی کودکان و نوجوانان بین سه تا 18 سال در برخی از نقاط دنیا در حال استفاده است.

به دلیل دسترسی به واکسن های سینوفارم و سینوواک در کشور، با توجه به بررسی اثرات این واکسن ها در دنیا و همچنین عدم وجود گزارش هایی بر ضد استفاده از آن در کودکان، استفاده از این دو واکسن می تواند در این گروه سنی، راهکار مناسبی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از نگرانی های اصلی درمورد واکسیناسیون کودکان و نوجوانان در برابر کووید-19، فقدان اطلاعات کافی در خصوص ایمنی ایجاد شده است.

به همین دلیل پژوهشگران کمیته ساماندهی تحقیقات کووید-19 با تهیه یک گزاره برگ وضعیت واکسیناسیون کووید-19 را بررسی کردند.

از زمان شیوع اولیه کروناویروس جدید، این بیماری همه گروه های سنی را درگیر کرده؛ اما بر اساس گزارش های رسمی، این بیماری در کودکان بروز کم تری داشته است و حدود پنج درصد از کل موارد شناسایی شده، در بین کودکان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن های کووید-19 برای کودکان مناسب هستند؟

واکسن های کووید-19 برای کودکان مناسب هستند؟