مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-25سياسي

افشاگر فیسبوک در آستانه ارائه مدارک به پارلمان انگلیس


همزمان با آماده شدن افشاگر فیسبوک برای شهادت در مورد شکست این شرکت در حفاظت از عامه مردم در برابر محتوای آسیب زننده، قرار است فعالیت های فیسبوک از امروز (دوشنبه) در مقابل نمایندگان پارلمان انگلیس نمایان شود.

- همزمان با آماده شدن افشاگر فیسبوک برای شهادت در مورد شکست این شرکت در "حفاظت از عامه مردم" در برابر محتوای آسیب زننده، قرار است فعالیت های فیسبوک از امروز (دوشنبه) در مقابل نمایندگان پارلمان انگلیس نمایان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دیلی میل، فرانسیس هاوگن، کارمند سابق فیسبوک، در هفته های اخیر انتقادات شدیدی علیه مدیر سابق خود مطرح کرده است.

این انتقادات پس از آن مطرح شد که او پیش از خروجش از واحد یکپارچگی فیسبوک، هزاران صفحه از مدارک تحقیقات داخلی این شرکت را به صورت مخفیانه کپی و منتشر کرد.

وی تاکید کرد که مارک زاکربرگ، بنیانگذار و مدیرعامل فیسبوک، هیچ تمایلی برای اداره شرکت به نحوی که مردم را از عواقب محتوای مضر محافظت کند، نشان نداده و سهام دار ارشد این شبکه اجتماعی را به ظالم بودن متهم کرد.

زاکربرگ اما ادعاهای کارمند سابق خود را رد کرده و گفته است حملات وی به این شرکت، بازتاب نادرستی از فعالیت های فیسبوک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگر فیسبوک در آستانه ارائه مدارک به پارلمان انگلیس

افشاگر فیسبوک در آستانه ارائه مدارک به پارلمان انگلیس