مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:352021-10-25سياسي

چرا رنگ قرمز کرونا پاوه را رها نمی کند؟


فرماندار پاوه حضور گردشگران، شرکت در مراسم ختم و حضور بیماران کرونایی از نقاط دیگر در بیمارستان های پاوه را عامل قرمز ماندن این شهر با وجود پایان پیک پنجم دانست.

- ایسنا/کرمانشاه فرماندار پاوه حضور گردشگران، شرکت در مراسم ختم و حضور بیماران کرونایی از نقاط دیگر در بیمارستان های پاوه را عامل قرمز ماندن این شهر با وجود پایان پیک پنجم دانست.

جلیل بالایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه با وجود پایان پیک پنجم کرونا هنوز پاوه از وضعیت قرمز خارج نشده، گفت: این موضوع چند دلیل اصلی دارد که حضور گردشگران از مهمترین آنها است.

وی ادامه داد: متاسفانه با کمرنگ شدن محدودیت های تردد درون استانی، در روزهای پایانی هر هفته، پاوه و خصوصا روستاهای این شهرستان مملو از حضور گردشگران است.

فرماندار پاوه شرکت در مراسم ختم را عامل دیگری برای گسترش کرونا در پاوه دانست و عنوان کرد: متاسفانه طی چند وقت اخیر چند نفر از افراد موثر فرهنگی و شناخته شده در پاوه فوت کردند و مشارکت چند هزار نفری در مراسم ختم این افراد به شیوع بیماری دامن زد.

بالایی با اشاره به اینکه آمار بستری بالا در پاوه باعث قرمز ماندن این شهرستان شده، اضافه کرد: حس مسئولیت پذیری بالایی که در بیمارستان های پاوه وجود دارد باعث شده تا زمانی که فرد بهبودی کامل پیدا نکرده از بیمارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا رنگ قرمز کرونا پاوه را رها نمی کند؟

چرا رنگ قرمز کرونا پاوه را رها نمی کند؟