مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:352021-10-25سياسي

شرکت های خلاق ظرفیت اشتغال زایی بسیاری بالایی دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ فدا حسین مالکی نماینده حوزه انتخابیه زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: - یک نماینده مجلس ضمن اشاره به خصوصیت های بارز شرکت های خلاق در توسعه اقتصادی آن ها را واحد هایی با پتانسیل بالای اشتغال زایی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ فدا حسین مالکی نماینده حوزه انتخابیه زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از شرکت های خلاق و دانش بنیان باید به گونه ای هدفمند برنامه ریزی شود که هم باعث ایجاد تحول در بدنه دستگاه های اجرایی کشور شود و هم باعث ایجاد تغییر نوآورانه در بخش خصوصی، به ویژه در حوزه تولید و صنعت، شود.

انتظار مقام معظم رهبری و نظام این است که دستگاه های اجرایی بدون آن که به ورطه رقابت های منفی افتند، از طریق هم افزایی امکانات خود را برای توسعه زیست بوم نوآوری در کشور بسیج کنند.

رییس سابق ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز در ادامه افزود: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری باید از طریق تعامل با کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی، ضمن شناساندن ظرفیت های شرکت های خلاق و دانش بنیان در هر حوزه، زمینه همکاری و توسعه اقدامات دانش بنیان در عرصه های مختلف را فراهم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های خلاق ظرفیت اشتغال زایی بسیاری بالایی دارند

شرکت های خلاق ظرفیت اشتغال زایی بسیاری بالایی دارند