مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:302021-10-25سياسي

دومین همایش دانش آموزی فیزیک در ایلام برگزار می شود


مدیر پژوهش سرای فرهیختگان ایلام از برگزاری دومین همایش دانش آموزی فیزیک با شعار محوری نقش علوم پایه در توسعه پایدار برگزار می شود.

- سعدالله نبوی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: توانمندسازی دانش آموزان در تحقیق و پژوهش در زمینه فیزیک، هدایت دانش آموزان به سمت آموزش پژوهش محور و ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در دانش آموزان مطابق با اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، ایجاد علاقه و انگیزه در بین دانش آموزان برای شناخت و دریافت ارتباط موثر با علم فیزیک، آشنایی با قوانین فیزیکی و کاربردهای آن در صنعت و زندگی روزمره و آموزش مفاهیم اساسی فیزیک از راه مشاهده و ارتباط با طبیعت از جمله اهداف این همایش است.

وی گفت: شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزان استان در زمینه فیزیک، بستر سازی ایجاد فضای پرشور و رقابتی در بین پژوهشگران جوان، حرکت در راستای ایجاد ارتباط و تبادل اطلاعات بین دانش آموزان و علاقه مندان با بهره گیری از ظرفیت های پژوهش سرا از دیگر اهداف این همایش است.

مدیر پژوهش سرای فرهیختگان ایلام گفت: این همایش در دو محور گزارش علمی ( مقاله نویسی ) و آثار هنری ( نقاشی، عکاسی و پوستر) با موضوعات تازه ترین یافته های علم فیزیک، انرژی های نوین و بهینه سازی مصرف انرژی، نجوم و اخترفیزیک، نانوفناوری ،نقش و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین همایش دانش آموزی فیزیک در ایلام برگزار می شود

دومین همایش دانش آموزی فیزیک در ایلام برگزار می شود