مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-25سياسي

امیرحسین لندرانی قاری نوجوان، موفق به حفظ کل قرآن کریم شد/ تجلیل شورای عالی قرآن


امیرحسین لندرانی قاری نوجوان قرآن کریم و از قاریان حاضر در دوره های طرح اسوه حفظ کل قرآن را به پایان رساند و همزمان با میلاد پیامبر (ص) جشن فارق التحفیظی این قاری نوجوان با حضور مجازی شرکت کنندگان طرح اسوه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس امیرحسین لندرانی قاری نوجوان قرآن کریم و از قاریان حاضر در دوره های طرح اسوه حفظ کل قرآن را به پایان رساند و همزمان با خانواده موفق به حفظ کل قرآن شد.

در این مراسم که با تلاوت امیرحسین لندرانی قاری و حافظ نوجوان عضو طرح اُسوه آغاز شد، سیدعلی سرابی قائم مقام شورای عالی قرآن طی سخنانی ضمن تبریک سالروز ولادت اُسوه هستی حضرت رسول اعظم و رییس مذهب تشیع امام جعفر صادق علیهم السلام، با بیان این که جایگاه و نقش قاریان و حافظان در جامعه بی بدیل است، گفت: این قاریان و حافظان هستند که با تلاوت زیبای خود، آیات الهی را بر دل و جان مردم می نشانند.

قاریان و حافظان باید الگوی مردم باشند و طوری زندگی کنند که مغایرتی در رفتار ایشان با تعالیم قرآنی دیده نشود و اگر کسی با آنان مواجه می شود بگوید این تالی واقعی قرآن کریم است.

این پیشکسوت قرآنی در ادامه به بیان اهداف تأسیس طرح اُسوه پرداخت و گفت: گاهی احساس می شد که در تربیت الگوهای اثرگذار قرآنی کوتاهی شده است؛ لذا این دغدغه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرحسین لندرانی قاری نوجوان، موفق به حفظ کل قرآن کریم شد/ تجلیل شورای عالی قرآن

امیرحسین لندرانی قاری نوجوان، موفق به حفظ کل قرآن کریم شد/ تجلیل شورای عالی قرآن