مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-25سياسي

ارتقاء از آیفون 12 به آیفون 13 ؟ چرا؟


شرکت اپل بر اساس سنت هر ساله، همانگونه که در سال 2020 آیفون 12 را معرفی کرد، در سال 2021 نیز از محصول جدید خود تحت عنوان آیفون 13 رونمایی کرد.

- شرکت اپل بر اساس سنت هر ساله، همانگونه که در سال 2020  به عنوان مساله ای چالش برانگیز، برای دوست داران آیفون های اپل، مورد مداقه قرار داده و اطلاعاتی هر چند مختصر در اختیار این دسته از مخاطبان، قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که در این مطلب فقط به تفاوتها خواهیم پرداخت تا کاملا بیانگر وجوه تمایز این دو آیفون باشد و برای بررسی جزییات بیشتر هر یک از آنها می توانید با مراجعه به سایت پارسان می به مطالعه مطالب تکمیلی بپردازید.

طراحی اولین چیزی که برای مقایسه این دو آیفون، در نگاه اول بصورت ناخودآگاه توجه ما را به خود جلب می کند، جزییات مربوط به طراحی و شکل ظاهری آنها می باشد.

باید اعتراف کرد ، از آنجا که شرکت اپل علاقه زیادی به تغییرات بنیادی در ظاهر محصولات خود ندارد و مدیران اپل شیفته سادگی در طراحی هستند، آیفون 13 نیز شمایلی مانند آیفون 12 داشته و در اولین برخورد، یکسان بنظر خواهند رسید.

دلیل دیگر این شباهت، شاید اقبال فراوان خریداران به آیفون 12 و چهره نوستالژیک آن باشد، که شرکت اپل را وادار ساخته محصول جدید را از لحاظ ظاهری ، ادامه دهنده راه نسل قبل از خودش قرار دهد و احتمال دارد این روند در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء از آیفون 12 به آیفون 13 ؟ چرا؟

ارتقاء از آیفون 12 به آیفون 13 ؟ چرا؟