مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-25سياسي

حوزه فرهنگ دستوری نیست


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در حوزه فرهنگ نمی توان به صورت دستوری عمل کرد، این حوزه بنیان اساسی توسعه جامعه را تشکل می دهد و نیاز به برنامه ریزی های کارشناسی دارد.

- ایسنا/همدان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در حوزه فرهنگ نمی توان به صورت دستوری عمل کرد، این حوزه بنیان اساسی توسعه جامعه را تشکل می دهد و نیاز به برنامه ریزی های کارشناسی دارد.

احمدرضا احسانی در دیدار با فعالان رسانه ای شهرستان بهار، با بیان اینکه در برخی جوامع هنوز به این باور نرسیده اند که توسعه فرهنگی زیربنای توسعه همه جانبه است، اظهار کرد: توسعه زمانی مفهوم پیدا می کند که همه جانبه باشد و در همه بخش ها پیش برود.

وی الزام بعدی در این زمینه را توسعه فرهنگی عنوان کرد و افزود: متأسفانه در بخش فرهنگ نگاه سیستمی و برنامه ای وجود ندارد، بلکه نگاه سلیقه ای در این حوزه حاکم است که هدر رفت انرژی، نیروی انسانی و سرمایه را در پی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و.

تا زمانی که فرهنگ توسعه پیدا نکند، پیشرفتی نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: در بررسی مدل های فرهنگی، رفتار را بروز نگرش ها می دانیم و مبنای ما بررسی فرهنگ است، نوع نگاه و زاویه فرهنگی مختص همه افراد است، اما فرهنگ ها تف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه فرهنگ دستوری نیست

حوزه فرهنگ دستوری نیست