مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-25سياسي

مشکلاتی که امروز در حوزه اجرایی داریم ناشی از حذف مردم است


رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش بی بدیل مردم در نهضت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما در اداره کشور مردم را از عرصه های مختلف یا حذف کردیم یا دسته بندی و گروه بندی کردیم و مشکلاتی که امروز در حوزه اجرایی داریم ناشی از حذف مردم است.

- قالیباف در پنجمین اجلاسیه سراسری اساتید شبکه تربیتی بسیج صالحین تشریح کرد مشکلاتی که امروز در حوزه اجرایی داریم ناشی از حذف مردم است رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش بی بدیل مردم در نهضت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما در اداره کشور مردم را از عرصه های مختلف یا حذف کردیم یا دسته بندی و گروه بندی کردیم و مشکلاتی که امروز در حوزه اجرایی داریم ناشی از حذف مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: بحث تربیت در این مقطع زمانی که جبهه اصلی حزب خدا و حزب شیطان با تمام قوا در مقابل هم قرار گرفته اند، موضوع مهمی است.

طرح صالحین از این جهت مهم است که جهاد تبیین مهم است و این دستور مقام معظم رهبری است.

قالیباف با بیان این پرسش که چرا امروز تبیین موضوع اول ماست و تبیین چقدر مهم است؟ گفت: تبیین همان قدر مهم است که مردم مهم هستند، اگر مردم نباشند؛ انقلاب اسلامی کجاست؟ افکار بلند و اندیشه سیاسی امام کجاست؟ وقتی از اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلاتی که امروز در حوزه اجرایی داریم ناشی از حذف مردم است

مشکلاتی که امروز در حوزه اجرایی داریم ناشی از حذف مردم است