مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:102021-10-25سياسي

راه اندازی سامانه سوت زنی فساد در مدیریت شهری کرج


طی نشستی که با حضور رییس سازمان بسیج رسانه البرز و رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد طرفین به اهمیت و ضرورت راه اندازی سامانه سوت زنی فساد تحت عنوان پلیس سوت زن و سوت خدمت در مدیریت شهری کرج اشاره کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، نشست مشترک بین رییس سازمان اداری و افزایش سلامت نشاط اداری در اتخاذ تصمیمات و فعالیت ها را از دیگر اهداف طرح پلیس سوت دانست و مطرح کرد: افزایش مشارکت شهروندان و سازمان های مردم نهاد در فرآیند تصمیم گیری اداری نیز از اهداف این طرح می باشد.

  رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر شناسایی فرآیندهای مستعد فساد اداری و اصلاح آنها را از دیگر اهداف این طرح اعلام کرد.

اسدیان در خصوص اعلام کنندگان فساد و روش پیش بینی شده در طرح پیشنهادی، گفت: هر شخصی حقیقی یا حقوقی اعم از شهروندان و کارکنان که هرگونه فساد اداری واقع شده یا در شرف وقوع را می تواند به دبیرخانه پیش بینی شده ارسال نمایند.

در ادامه این نشست سید محمدرضا موسوی زاده با بیان اینکه در زمینه خدمت به اقشار آسیب پذیر و رفع محرومیت زدایی تاکید بیشتری باید گردد، گفت: امروز مردم از جریان انقلابی توقع بیشتری در رفع این دو مهم دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه سوت زنی فساد در مدیریت شهری کرج

راه اندازی سامانه سوت زنی فساد در مدیریت شهری کرج