مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-25سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت دانش آموختگان طرح ولایت در فارس


مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس، دانشجویان طرح ولایتی را گنجینه ای گرانبها دانست و بر استفاده از این ظرفیت آنها تاکید کرد.

- ایسنا/فارس مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس، دانشجویان طرح ولایتی را گنجینه ای گرانبها دانست و بر استفاده از این ظرفیت آنها تاکید کرد.

سعید یوسفی دوشنبه سوم آبان در مراسم تکریم و معارفه مسئول کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی استان فارس که همزمان با آغاز دوره معرفتی ادوار طرح ولایت با عنوان تمهید برگزار شد، اظهار کرد: اجرای دوره تمهید می تواند ضمن تقویت عملکرد کانون طرح ولایت، جوش و خروشی نو در ادوار بسیج دانشجویی ایجاد کند.

او با تاکید بر جایگاه خطیر و مبنایی کانون طرح ولایت در پشتیبانی فکری تشکیلات بسیج، ظرفیت دانشجویان طرح ولایتی در فارس را گنجینه ای گرانبها دانست و افزود: از ماموریت های مهم کانون طرح ولایت، هدفمند سازی آموزش ها با نگاه به تحقق دولت و جامعه اسلامی، تلاش در ارتباط گیری و استفاده از ظرفیت همه دانشجویان طرح ولایتی، تقویت هسته مرکزی طرح ولایت در استان، تقویت کانون های طرح ولایت در شهرستان های استان، تشکیل هسته های تبیینی کانون طرح ولایت برای نقش آفرینی در سطح دانشگاه و محلات و خلاقیت در برنامه ها و تولیدات محتوایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت دانش آموختگان طرح ولایت در فارس

لزوم استفاده از ظرفیت دانش آموختگان طرح ولایت در فارس