مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 06:352021-10-25سياسي

جامعه اسلامی با عمل به سیره پیامبر(ص) از رخوت خارج می شود


مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: پیامبر اکرم (ص) جامعه اسلامی را تبدیل به فضای محبت و همکاری کرد پس با عمل به سیره پیامبر می توان جامعه اسلامی را از رخوت خارج کرد.

- ، اختتامیه مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم و تجلیل از سه نفر از افتخارآفرینان استان در مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور معاون مدیریت و هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی و مسئولین استانی شامگاه یکشنبه در مهدیه امام خامنه ای (مدظله العالی) مشهد برگزار شد.

حجت الاسلام محمد احمدزاده در این مراسم در خصوص ویژگی های پیامبر اعظم (ص) اظهار کرد: رسول اکرم (ص) تجسمی کامل از قرآن و نمونه کاملی است که خداوند موجودی را کامل تر از او نیافریده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: پیامبر (ص) فضای بی تفاوت جامعه اسلامی را به فضای محبت و همکاری تبدیل کرد و ما نیز با استفاده از سیره و روش پیامبر (ص) می توانیم جامعه اسلامی را از رخوت خارج کنیم و موجب اتحاد امت اسلامی شویم.

حجت الاسلام جمال ایزدی نیز در این مراسم با بیان این که چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف با ثبت نام سه هزار نفر در خراسان رضوی برگزار شد، گفت: این مسابقات در 9 رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، 20، 10 و 5 جز، اذان، دعاخوانی، تفسیر، هم خوانی و هم سرایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه اسلامی با عمل به سیره پیامبر(ص) از رخوت خارج می شود

جامعه اسلامی با عمل به سیره پیامبر(ص) از رخوت خارج می شود