مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 06:302021-10-25سياسي

انتقال دوازدهمین زندان به خارج از شهرها در یک سال اخیر


روند انتقال زندان های محصور در بافت شهری گرچه در یک سال اخیر رشد قابل تأملی داشته اما به نظر به دلیل کمبود بودجه در تأمین امکانات و اعتبارات و حتی تغییر نگرش افکار عمومی، - روند انتقال زندان های محصور در بافت شهری گرچه در یک سال اخیر رشد قابل تأملی داشته اما به نظر به دلیل کمبود بودجه در تأمین امکانات و اعتبارات و حتی تغییر نگرش افکار عمومی، طبق قانون نیازمند همکاری سایر دستگاه ها می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان زندان ها، زندان از مراکز حساسی است که نه فقط می تواند به مسائل کیفری و خاصه حقوق بشری مرتبط باشد، بلکه از جنبه روانی و حتی بافت شهری بارها محل بحث بوده است.

بر همین اساس هم به دلیل توسعه کمی فضای شهری و البته نیاز به بازسازی بافت قدیمی زندان ها، طی سال های اخیر رفته رفته کم و کیف مراکز نگهداری زندانیان مدنی و کیفری، تحرکی دوباره به خود گرفته است.

به تازگی زندان اسلام آباد غرب با چیدمانی جدید پس از 23 سال از کلنگ زنی به خارج از این شهر انتقال یافت تا در مدت زمانی کمتر از یک سال گذشته، روند رو به رشد سازندگی و انتقال زندانیان به مراکز خارج از شهر به عدد 12 برسد.

به زودی نیز زندان کاشان آماده انتقال و جابجایی زندانیان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال دوازدهمین زندان به خارج از شهرها در یک سال اخیر

انتقال دوازدهمین زندان به خارج از شهرها در یک سال اخیر