مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 06:302021-10-25سياسي

اصفهان آماده پذیرش گردشگران خارجی


آژانس های مسافرتی و واحدهای اقامتی می توانند در کنار وزارت امور خارجه قرار بگیرند تا گردشگرانی که قصد ورود به کشورمان دارند بتوانند از طریق نهادهای رسمی و مجاز اقدام کنند.

- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان گفت: این استان در آمادگی کامل برای پذیرش گردشگران خارجی به منظور سفر ایمن و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بسر می برد و آموزش های لازم در این زمینه به واحدهای مختلف ارائه شده است.

حیدر صادقی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بخش های مختلف گردشگری در استان از جمله حدود 420 آژانس مسافرتی و واحدهای اقامتی، بومگردی و سنتی آمادگی کامل برای پذیرش گردشگران خارجی را در روزهای آینده و بر اساس پروتکل های تعریف شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارتخانه میراث فرهنگی دارند.

وی با تاکید بر اینکه این آمادگی در طیف وسیع و متنوع خدمات گردشگری استان اصفهان وجود دارد، اظهار داشت: بازارهای هدف در این زمینه اولویت بندی شده و لازم است گردشگران برای داشتن سفری ایمن از طریق ارائه کنندگان خدمات گردشگری مجاز که ملزم به رعایت پروتکل های سفر هوشمند هستند، اقدام کنند.

صادقی با بیان اینکه کارکنان آژانس های گردشگری و اقامتگاه ها و راهنمایان تورهای مسافرتی آموزش های لازم و به روز را با توجه به شرایط کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان آماده پذیرش گردشگران خارجی

اصفهان آماده پذیرش گردشگران خارجی