مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 06:252021-10-25سياسي

نگاه جمهوری اسلامی احترام به مقدسات ادیان و مذاهب اسلامی مختلف است


رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان اینکه نگاه جمهوری اسلامی به مذاهب مختلف، احترام به مقدسات آنها است، بیان کرد: هر فردی که احترام به مقدسات مذاهب اسلامی را قبول ندارد منتسب به اسلام و جمهوری اسلامی نیست زیرا نگاه جمهوری اسلامی احترام به مقدسات .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام نورعلی دیلم در جمع دانشجویان اسلامی پایبند باشند.

دیلم گفت: متاسفانه برخی از تعصبات خشک بین شیعه و سنی سبب شده تا فرزندان و نسل جدید و جوان ما از دین فاصله گرفته و این موضوع باید مورد توجه بزرگان و علما قرار گیرد.

رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خاطرنشان کرد: برای داشتن حکومت و جامعه اسلامی مقتدر باید نسبت به ایجاد و تقویت وحدت اسلامی اهتمام داشته تا بستر تشکیل تمدن نوین اسلامی فراهم شود.

وی با اشاره بر تاکید رهبر معظم انقلاب بر تشکیل تمدن نوین اسلامی  ادامه داد: تمدن نوین اسلامی مختص کشور ایران و یا شیعه نبوده بلکه ایران اسلامی ایده پرداز و طراح آن است و باید همه مسلمانان جهان با همه فرق و مذاهب در بسترسازی این تمدن همکاری کنند.

دیلم با بیان اینکه زمانی کشورهای اسلامی در حوزه های مختلف الگوی جهان بودند، گفت: با موفقیت کشورهای اسلامی در حوزه هایی مانند علوم و فنون، معماری، نجوم، پزشکی و غیره و الگو شدن در سطح جهان تمدن ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه جمهوری اسلامی احترام به مقدسات ادیان و مذاهب اسلامی مختلف است

نگاه جمهوری اسلامی احترام به مقدسات ادیان و مذاهب اسلامی مختلف است