مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 06:002021-10-25ورزشي

دعوت فوتبالیست ملایری به اردوی تیم ملی امید کشور


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از حضور فوتبالیست ملایری در اردوی تیم ملی امید کشور خبر داد و گفت: محمد مهدی احمدی ، ورزشکار جوان و خوش آتیه ملایری برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی امید کشور دعوت شد.

- ایسنا/همدان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از حضور فوتبالیست ملایری در اردوی تیم ملی امید کشور خبر داد و گفت:" محمد مهدی احمدی"، ورزشکار جوان و خوش آتیه ملایری برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی امید کشور دعوت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حمید رضا سپهری نیا در این رابطه افزود: طی حکمی از سوی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران محمد مهدی احمدی ورزشکار جوان و خوش آتیه ملایری برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی امید کشور دعوت شد تا بار دیگر شاهد درخشش ورزشکاران ملایری در مسابقات فراملی و آسیایی باشیم.

وی اظهارکرد: احمدی بازیکن ارزنده و با اخلاق ملایری از شاگردان داود ترک در تیم های یاوران و آموزش و پرورش ملایر بوده و حضور در تیم نفت مسجد سلیمان را در صدر کارنامه فوتبالی خود دارد.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه داور بین المللی ملایری عهده دار قضاوت و داوری مسابقات کشتی پهلوانی کشور شد، گفت: مسعود چوبین ، داور بین المللی ملایری طی حکمی از سوی فدراسیون ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت فوتبالیست ملایری به اردوی تیم ملی امید کشور

دعوت فوتبالیست ملایری به اردوی تیم ملی امید کشور