مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 06:002021-10-25ورزشي

تکلیف هیات اجرایی و خزانه دار کمیته ملی پارالمپیک فردا مشخص می شود


مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک فردا سه شنبه 4آبان در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود و تکلیف یک نفر باقی مانده از اعضای هیات اجرایی و خزانه دار مشخص خواهد شد.

- مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک فردا سه شنبه 4آبان در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود و تکلیف یک نفر باقی مانده از اعضای هیات اجرایی و خزانه دار مشخص خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک فردا سه شنبه چهارم آبان ساعت 10 صبح در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود.

در این مجمع علاوه بر ارائه گزارشات مالی و عملکرد سال گذشته کمیته ملی پارالمپیک، انتخابات اعضای هیات اجرایی برای تعیین یک عضو باقی مانده از هیات اجرایی و خزانه دار کمیته ملی پارالمپیک نیز انجام خواهد شد.

محمد شروین اسبقیان، مهدی گودرزی و محمدرضا محمودخانی برای شرکت در انتخابات هیات اجرایی و نعیمه نعیمی برای سمت خزانه داری کمیته ملی پارالمپیک ثبت نام کرده اند.

در حال حاضر محمود خسروی وفا رییس، غفور کارگری نایب رییس مردان، سیما لیموچی نایب رییس زنان و محمد تابع دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک است و هادی رضایی عضو افتخاری هیات اجرایی، محمدرضا مظلومی، سردار قاسم قاسمی، علی کشفیا، امیر ماندگار فرد و غلامرضا نوروزی اعضای اصلی هیات اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف هیات اجرایی و خزانه دار کمیته ملی پارالمپیک فردا مشخص می شود

تکلیف هیات اجرایی و خزانه دار کمیته ملی پارالمپیک فردا مشخص می شود