مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 06:002021-10-25سياسي

توسعه متوازن شهری در قم پیگیری می شود


نماینده مردم قم در دوره ششم شورای اسلامی شهر گفت: همه طرح های مدیریت شهری باید از پیوست عدالت بهره مند باشند تا توسعه متوازن شهری عملا در دستور کار باقی بماند.

- معصومه آمره امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فقدان اطلاعات جامع و یکپارچه درباره محله های قم بیان کرد: پیگیری تدوین طرح اطلس محلات یا همان تکمیل شناسنامه محله های قم بر اساس مؤلفه هایی مانند کیفیت زندگی، نقاط ضعف و قوت و همچنین تهدیدها و فرصت های هر محله در دستور کار کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات دوره ششم شورای اسلامی شهر قرار دارد.

وی در این باره افزود: امیدواریم با استفاده از داده های این بررسی و تحلیل آن ها، بتوانیم افق راه آینده مدیریت شهری را  تبیین و سند توسعه متوازن شهر را به عنوان مبنای تصمیم گیری ها لحاظ کنیم.

نماینده مردم قم در دوره ششم شورای اسلامی شهر همچنین خاطر نشان کرد: در حدّ توان و در حیطه وظایف و اختیارات قانونی خود در شورای اسلامی شهر، این موضوع را پیگیری می کنیم و تلاش خواهیم کرد تا مسئولان استان هم به این موضوع حساس شوند.

وی در ادامه به ضرورت بهره مندی همه تصمیم گیری های شهری و استانی از پیوست عدالت توجه داد و گفت: بر این اساس، همکاری های کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات شورای اسلامی شهر با گروه مطالعات و برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه متوازن شهری در قم پیگیری می شود

توسعه متوازن شهری در قم پیگیری می شود