مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 05:152021-10-25سياسي

آب و اشتغال 2 نیاز و مطالبه اساسی شاهرود


نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نرخ بیکاری 29درصدی در شرق استان بر ضرورت توجه ویژه به دو حوزه تامین آب و اشتغالزایی در شاهرود و میامی تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نرخ بیکاری 29درصدی در شرق استان بر ضرورت توجه ویژه به دو حوزه تامین آب و اشتغالزایی در شاهرود و میامی تاکید کرد.

علی اصغر خانی در جریان سفر عصر روز گذشته استاندار سمنان به شاهرود با اشاره به لزوم ایجاد اشتغال در دو شهرستان شرقی استان اظهار کرد: نرخ بیکاری در شهرستان های شاهرود و میامی 29 درصد است و لازم است برای اشتغال این افراد فکری اساسی شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن این شهرستان در مسیر پرتردد تهران-سمنان-مشهد افزود: محورهای مواصلاتی شهرستان های شاهرود و میامی در وضعیت مناسبی نیستند.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی به نقش مهم این دو شهرستان در تولید محصولات زراعی و باغی تصریح کرد: شهرستان های شاهرود و میامی 56 درصد از محصولات کشاورزی استان را تولید می کنند.

وی با اشاره به برخی مشکلات زیرساختی در این شهرستان گفت: برخی از مردم استان مثل مناطق سرکویر و بیارجمند از نعمت گاز طبیعی بی بهره هستند و لازم است اقدامات لازم به منظور گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب و اشتغال 2 نیاز و مطالبه اساسی شاهرود

آب و اشتغال 2 نیاز و مطالبه اساسی شاهرود