مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 05:152021-10-25سياسي

نبود سخنگو در دولت سیزدهم حس می شود / رییسی باید اعتماد عمومی را بازگرداند


علیرضا خجسته پور، قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری دانشجو، پیرامون اینکه دولت سیزدهم تا امروز اقدامات مثبتی انجام داده اما به دلیل نبود سخنگو در هیئت دولت نتوانسته مردم را متقاعد سازد، - قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین پیرامون خالی بودن جایگاه سخنگوی دولت گفت: توقع این است که دولت سخنگویی داشته باشد تا بتواند اطلاع رسانی، رفع ابهامات و از کارهای خوب دولت سیزدهم دفاع کند تا مردم، اندیشمندان و دانشگاهیان در جریان اقدامات دولت قرار بگیرند.

علیرضا خجسته پور، قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری دانشجو، پیرامون اینکه دولت سیزدهم تا امروز اقدامات مثبتی انجام داده اما به دلیل نبود سخنگو در هیئت دولت نتوانسته مردم را متقاعد سازد، گفت: باید به این نکته توجه کرد سخنگوی دولت چند وظیفه مهم دارد که اولین و مهم ترین آن اطلاع رسانی است؛ یعنی اطلاع رسانی مصوبات دولت یا تصمیماتی که دولت اتخاذ می کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر عدم وجود یک سخنگو در هیئت دولت به نظر می رسد که این تصمیمات را افراد و اشخاص مختلف از دولت مطرح می کنند.

برخی تصمیمات از حوزه وزارت کشور، امور خارجه یا معاونت برنامه و بودجه مطرح می شود و وجود یک سخنگوی واحد در دولت حتما نیاز است تا این ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود سخنگو در دولت سیزدهم حس می شود / رییسی باید اعتماد عمومی را بازگرداند

نبود سخنگو در دولت سیزدهم حس می شود / رییسی باید اعتماد عمومی را بازگرداند