مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 05:152021-10-25بين الملل

اسراییل هیوم: حمله به «التنف» ضرب شست به اسراییل و آمریکا بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وب سایت اسراییل هیوم نوشت: حمله چهارشنبه شب گذشته به محل استقرار نیرو های آمریکایی در مرز عراق و سوریه و اردن، - اسراییل هیوم: حمله به التنف ضرب شست به اسراییل و آمریکا بود یک سایت صهیونیستی تصریح کرد: حمله پهپادی به پایگاه آمریکا در منطقه التنف (مرز عراق، سوریه و اردن)، زنگ هشدار به اسراییل بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وب سایت اسراییل هیوم نوشت: حمله چهارشنبه شب گذشته به محل استقرار نیرو های آمریکایی در مرز عراق و سوریه و اردن، ضرب شست و پیام هشداری از جانب ایران به آمریکا و اسراییل بود.

ایال زیسر استاد خاورمیانه دانشگاه تل آویو در این تحلیل می نویسد: حمله اخیر به التنف به عنوان نشانه ای برای شدت گرفتن جنگ نیابتی بین ایران و نیرو های نیابتی شیعه در منطقه از سویی و آمریکا و اسراییل از سوی دیگر است.

چهارشنبه گذشته، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از طریق نیرو های شبه نظامی شیعه خود در داخل عراق به پایگاه نظامی آمریکا در التنف - در مرز سوریه، عراق و اردن - حمله کرد.

این پایگاه که صد ها سرباز آمریکایی به همراه پرسنل اطلاعاتی انگلیس و فرانسه را در خود جای داده است، برای مبارزه با داعش ساخته شده است، اما اکنون در حال رصد کردن فعالیت های ایران در مرز سوریه و عراق است این پایگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل هیوم: حمله به «التنف» ضرب شست به اسراییل و آمریکا بود

اسراییل هیوم: حمله به «التنف» ضرب شست به اسراییل و آمریکا بود