مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 05:002021-10-25سياسي

ایجاد یک سازمان الکترونیک هوشمند از اقدامات اثرگذار بیمه سلامت است


اهتمام مجموعه بیمه سلامت به اجرای طرح هایی مانند نسخه نویسی الکترونیک، تبادل و رسیدگی الکترونیکی اسناد بستری در بیمارستان ها برای ایجاد یک سازمان الکترونیک هوشمند از اقدامات تاثیرگذار و قابل تقدیر است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: اهتمام مجموعه بیمه سلامت به اجرای طرح هایی مانند نسخه نویسی الکترونیک، تبادل و رسیدگی الکترونیکی اسناد بستری در بیمارستان ها برای ایجاد یک سازمان الکترونیک هوشمند از اقدامات تاثیرگذار و قابل تقدیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حمید ملانوری در پیامی به مناسبت سوم آبان سالروز تصویب قانون بیمه همگانی و آغاز هفته بیمه سلامت با برشمردن این کلام رهبر معظم انقلاب که مسئله سلامت، جزو مسائل درجه یک هر کشوری است افزود: موضوع سلامت همواره جزو اولین مسائل مهم زندگی جوامع بشری بوده و بدون تردید حدیث معروف النعمتان مجهولتان، الصّحّه و الأمان که اشاره به دو نعمت حیاتی سلامت و امنیت دارد، اهمیت این موضوع را مورد تاکید قرار داده است.

وی اظهار کرد: امروزه و با وقوع پاندمی کرونا و تاثیرات نامطلوب این بیماری بر همه شئونات زندگی به ویژه عافیت و سلامت، حفظ صحت و سلامتی آحاد افراد جامعه روز به روز از اهمیت بیشتری برخوردار شده و دستگاه های اجرایی مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد یک سازمان الکترونیک هوشمند از اقدامات اثرگذار بیمه سلامت است

ایجاد یک سازمان الکترونیک هوشمند از اقدامات اثرگذار بیمه سلامت است