مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 05:002021-10-25فناوري

گوش ها هم نیاز به تنفس دارند


به نظر می رسد که استفاده طولانی مدت از دستگاه هایی که در داخل گوش قرار می گیرند می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در جرم گوش شود.

- افرادی که مدت های زیادی در طول روز هندزفری بی سیم یا ایرفون استفاده می کنند احتمالا متوجه شده اند که گوش های آن ها بیش از گذشته حالت چسبناک دارند یا به اصطلاح گوششان واکس گوش بیشتری ترشح می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها فروش ایرفون های بی سیم رونق بسیاری دارد اما این هدفون های نُقلی که به آسانی داخل گوش قرار می گیرند، چندان هم بی ضرر نیستند.

وصل نبودن آن ها به تلفن یا دیگر دستگاه های ما باعث شده برای مدت زمانی طولانی تر از قبل از ایرفون ها استفاده می کنیم و گاهی حتی یادمان می رود که این لوبیاهای کوچک را توی گوشمان داریم.

هنگام استفاده از ایرفون چه اتفاقی برای گوش های ما می افتد؟ اگرچه ایرفون های بی سیم هنوز در بازار محصولی بسیار جدید هستند اما تاکنون تحقیقات زیادی در مورد استفاده طولانی مدت از سمعک ها انجام شده که در بسیاری از موارد، مکانیسم مشابهی با ایرفون ها دارند.

طبق این تحقیقات به نظر می رسد که استفاده طولانی مدت از دستگاه هایی که در داخل گوش قرار می گیرند می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در جرم گوش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوش ها هم نیاز به تنفس دارند

گوش ها هم نیاز به تنفس دارند