مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 04:452021-10-25سياسي

حداث استخرهای پرورش ماهی با مشارکت قرارگاه قدس سپاه


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در راستای ایجاد اشتغال برای روستاییان سیستان تا پایان امسال 96 استخر خاکی پرورش ماهی در روستاها احداث و تجهیز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ماندانا زنگنه در نشست انعقاد قرارداد چندجانبه ساخت و تجهیز استخرهای خاکی پرورش ماهی اظهار کرد: در راستای ایجاد اشتغال برای روستاییان سیستان تا پایان امسال 96 استخر خاکی پرورش ماهی در روستاها احداث و تجهیز خواهد شد.

وی افزود: این تفاهمنامه با پیگیری و هماهنگی بعمل امده از سوی استانداری، بین قرارگاه منطقه قدس نزسا، بنیاد هاسب و اداره کل شیلات استان برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در زمینه جهش تولید و ایجاد اشتغال منعقد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: بر اساس این تفاهم نامه استخر خاکی پرورش ماهی در مکان هایی که شناسایی شده توسط قرارگاه منطقه قدس نزسا ساخته می شوند و تامین و توزیع 96 دستگاه هواده آماده استفاده توسط بنیاد هاسب از جمله تعهدات این تفاهمنامه به شمار می رود.

زنگنه افزود: شناسایی و معرفی استخرهای واجد شرایط، برگزاری دوره های آموزشی برای آبزی پروران، تامین بچه ماهی و سایر نهاده ها به همراه نظارت بر فرآیند آبزی پروری و معرفی آبزی پروران برای انجام امورات بیمه هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداث استخرهای پرورش ماهی با مشارکت قرارگاه قدس سپاه

حداث استخرهای پرورش ماهی با مشارکت قرارگاه قدس سپاه