مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 04:452021-10-25اقتصادي

صادرکنندگان را مجرم نکنید!


عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می گوید طرحی که در مجلس به دنبال جرم انگاری صادرکنندگانی است که ارز خود را به کشور بازنگردانده اند در صورت تصویب تاثیر عکس خواهد داشت.

- عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می گوید طرحی که در مجلس به دنبال جرم انگاری صادرکنندگانی است که ارز خود را به کشور بازنگردانده اند در صورت تصویب تاثیر عکس خواهد داشت.

عباس آرگون در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاصی که کشور چه از نظر تحریم ها و چه از نظر شیوع کرونا با آن رو به روست، تمام سیاست های اجرایی باید به سمت حمایت از تولید و صادرات حرکت کند و در این بین نهایی کردن طرحی که باعث دلسردی و خروج سرمایه از این بخش می شود، قطعا زیان آفرین خواهد بود.

وی با بیان اینکه صادرکنندگان شناسنامه دار تمام توان خود را برای بازگشت ارز به کشور به کار بسته اند، توضیح داد: در تولید و صادرات، از یک اتفاق کوتاه مدت صحبت نمی کنیم، بلکه تولیدکننده ای که کالای خود را صادر کرده، قطعا به دنبال بازگشت ارز و سرمایه گذاری مجدد و تداوم فعالیت هایش خواهد بود؛ از این رو هیچ دلیلی وجود ندارد که یک صادرکننده از عمد ارز خود را به کشور نیاورد و عملکرد این چند سال نیز به خوبی این مسئله را نشان داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرکنندگان را مجرم نکنید!

صادرکنندگان را مجرم نکنید!