مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 04:402021-10-25سياسي

مهریز تنها شهرستان قرمز کرونایی در استان یزد


به دنبال قرمز شدن وضعیت کرونا در شهرستان مهریز، جلسه فوق العاد ستاد مبارزه با کرونا در این شهرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد.

- ایسنا/یزد به دنبال قرمز شدن وضعیت کرونا در شهرستان مهریز، جلسه فوق العاد ستاد مبارزه با کرونا در این شهرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد.

احمد ترحمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این نشست اظهار کرد: رعایت چهار نکته می تواند بسیاری از مشکلات پیش آمده در این حوزه را برای شهرستان مرتفع کند که این موارد شامل اهتمام به واکسیناسیون عمومی، رعایت شیوه نامه های بهداشتی، غربالگری و بیماریابی و حوزه بستری و درمان به هنگام است.

وی با بیان این که متاسفانه از هفته گذشته شاهد افزایش میزان ابتلا و بستری در بیمارستان شهرستان هستیم، وضعیت شهرستان مهریز را شکننده خواند و اظهار کرد: البته موقعیت جغرافیایی مهریز و قرار گرفتن این شهر در مسیر جاده ترانزیتی شمال - جنوب کشور و نیز برگزاری تجمعات بدون رعایت پروتکل های بهداشتی، به شیوع این بیماری دامن زده است.

معاون استاندار از عموم مردم به ویژه ساکنان این شهرستان که تاکنون برای واکسیناسیون اقدام نکرده اند، خواست تا در اولین فرصت واکسن کرونا را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهریز تنها شهرستان قرمز کرونایی در استان یزد

مهریز تنها شهرستان قرمز کرونایی در استان یزد