مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 04:102021-10-25پزشكي

تاثیر معجزه ای به نام مثبت اندیشی در زندگی انسان


باور داشته باشید که مشکلات، راه حل و راهکار دارند؛ باور داشته باشید که می توان بر آن ها چیره شد، باور داشته باشید که می توانید بر آن ها فائق آیید و بالاخره، - ایسنا/کردستان باور داشته باشید که مشکلات، راه حل و راهکار دارند؛ باور داشته باشید که می توان بر آن ها چیره شد، باور داشته باشید که می توانید بر آن ها فائق آیید و بالاخره، باور داشته باشید که می توانید آن ها را حل کنید.

یکی از بهترین کتاب های انگیزشی جهان که می تواند نگرش شما را متحول کند و شما را به خواسته ها و آرزوهایتان برساند، کتاب قدرت مثبت اندیشی است.

این کتاب توسط یک کشیش مسیحی به نام دکتر نورمن وینسنت پیل نوشته شده و به همین خاطر بیشتر درس ها و آموزه های آن از کتاب مقدس انجیل گرفته شده است.

با مطالعه این کتاب متوجه خواهید شد که به یک قدرت لایتناهی و برتر متصل هستید و به کمک این قدرت برتر می توانید به تمام خواسته های خود برسید.

کتاب قدرت مثبت اندیشی به شما می آموزد که ریشه های درخت موفقیت در ذهن شما قرار دارد؛ با مطالعه این کتاب یاد خواهید گرفت که چگونه به خودتان ایمان و باور داشته باشید، عادت نگران بودن را در هم بشکنید و افکار خود را کنترل کنید.

وقتی افکار و اندیشه های خود را کنترل و مدیریت کنید، می توانید به راحتی نگرش خودتان را نسبت به مسائل مختلف متحول کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر معجزه ای به نام مثبت اندیشی در زندگی انسان

تاثیر معجزه ای به نام مثبت اندیشی در زندگی انسان