مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 04:002021-10-25بين الملل

شکست دیپلمات ها در انصراف اردوغان از اخراج سفرا


منابع خبری از ناکامی دیپلمات های ترکیه در منصرف کردن رییس جمهور این کشور از عنصر نامطلوب خواندن سفرای 10 کشور خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، منابع خبری از ناکامی دیپلمات های ترکیه در منصرف کردن رجب طیب اردوغان رییس جمهور این کشور از اخراج سفرای 10 کشور خبر دادند.

بر اساس این گزارش، خبرگزاری ANKA ترکیه به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد که دیپلمات های وزارت خارجه ترکیه سعی بر منصرف کردن اردوغان از عنصر نامطلوب خواندن سفرای این کشورها داشتند اما تلاش آنها با شکست مواجه شد.

گفتنی است که رییس جمهور ترکیه روز شنبه در سخنانی سفرای 10 کشور مرتبط با پرونده عثمان کاوالا را عناصر نامطلوب اعلام کرد و خواستار اخراج آنان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه امروز شنبه در سخنانی خواستار اخراج سفرای 10 کشور شد.

اردوغان در این خصوص گفت که طبق دستوری که به مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه این کشور ابلاغ شده است، 10 نفر از سفیران کشورهای خارجی به عنوان عناصر نامطلوب شناخته می شوند.

این در حالیست که وزارت امور خارجه ترکیه چندی پیش سفرای آمریکا، آلمان، دانمارک، فنلاند، فرانسه، هلند، سوئد، کانادا، نروژ و نیوزلند را به دلیل اظهارنظر در مورد پرونده عثمان کاوالا به این وزارتخانه احضار کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست دیپلمات ها در انصراف اردوغان از اخراج سفرا

شکست دیپلمات ها در انصراف اردوغان از اخراج سفرا