مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 04:002021-10-25اقتصادي

جزییات عرضه سیمان در بورس


پای سیمان از خردادماه سال جاری به بورس کالا باز شد و با وجود اینکه حاشیه های این اتفاق به دلیل بالا رفتن قیمت سیمان ناشی از قطعی برق صنایع زیاد بود در نهایت همه شرکت های سیمانی موظف شدند محصول خود را در بورس کالا عرضه کنند و طبق آمار تا کنون 71 شرکت به این .

- پای سیمان از خردادماه سال جاری به بورس کالا باز شد و با وجود اینکه حاشیه های این اتفاق به دلیل بالا رفتن قیمت سیمان ناشی از قطعی برق صنایع زیاد بود در نهایت همه شرکت های سیمانی موظف شدند محصول خود را در بورس کالا عرضه کنند و طبق آمار تا کنون 71 شرکت به این ابلاغیه وزارت صمت جامه عمل پوشاندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نهم خردادماه در مجموع 16 میلیون و 134 هزار و 841 تن سیمان در بورس کالا عرضه شد که با تقاضای 17 میلیون و 557 هزار و 295 تنی همراه شد و 12 میلیون و 879 هزار و 110 تن آن در نهایت مورد معامله قرار گرفت.

پس از این اتفاق و با ورود به فصل تابستان و رویارویی کشور با بحران برق، برق صنایع با محدودیت مواجه و باعث شد قیمت هر کیسه سیمان به بالای 70 هزار تومان هم برسد.

اتفاقی که مخالفان عرضه سیمان در بورس دلیل ان را بورسی شدن سیمان می دانستند اما با این وجود نهم شهریورماه روز وزرات صمت در ابلاغیه ای به رؤسای سازمان صمت 31 استان اعلام کرد که خرید و فروش سیمان خارج از بورس کالا ممنوع است و پس از آن نیز ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات عرضه سیمان در بورس

جزییات عرضه سیمان در بورس