مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 03:552021-10-25بين الملل

درخواست عباس از بایدن برای بازگشایی کنسولگری آمریکا


محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه یکشنبه از دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا خواست تا کنسولگری کشورش در قدس اشغالی را بازگشایی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا از القدس العربی، عباس در این اظهارات در جریان نشست سازمان آزادیبخش فلسطین(ساف) در شهر رام الله در کرانه باختری، همچنین از بایدن خواست دفتر نمایندگی ساف در واشنگتن را بازگشایی کرده و به محاصره مالی اعمال شده توسط دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق پایان دهد.

دولت آمریکا بیش از یک بار در چند ماه گذشته بدون تعیین تاریخ مشخص، قصد خود را برای بازگشایی کنسولگری خود در قدس اعلام کرده است.

در جلسه روز یکشنبه ساف اعضای کمیته های اجرایی سازمان آزادیبخش و کمیته مرکزی جنبش فتح و دبیران کل جناح های ساف، علاوه بر شخصیت های مستقل و مسئولان سرویس های امنیتی حضور داشتند.

عباس گفت که این دیدار به عنوان مقدمه ای برای گفتگوی جامع ملی بین همه احزاب و گروه ها، از جمله جنبش های حماس و جهاد اسلامی ،جهت پایان بخشیدن به شکاف میان غزه و کرانه باختری و وحدت بین آن دو و تشکیل دولت وحدت ملی است که به قواینن بین المللی پایبند بوده و برای بازسازی نوار غزه و پایان محاصره تحمیلی اسراییل (از سال 2006) تلاش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست عباس از بایدن برای بازگشایی کنسولگری آمریکا

درخواست عباس از بایدن برای بازگشایی کنسولگری آمریکا