مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 03:552021-10-25پزشكي

توضیحات رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی


تمام تلاش ما در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی خدمت صادقانه، شفاف و بدور از هرگونه چشم داشت و براساس انجام رسالت و سوگندی ست که خورده ایم می باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: تمام تلاش ما در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی خدمت صادقانه، شفاف و بدور از هرگونه چشم داشت و براساس انجام رسالت و سوگندی ست که خورده ایم می باشد.

دکترهادی میرزایی درگفت وگو باخبرگزاری ایسنا، باابراز تاسف از تنگ نظری و سنگ اندازی برخی از افراد درمسیرخدمت رسانی به مردم شریف منطقه سیستان، افزود: خدمت رسانی درامربهداشت و درمان آن هم در این اوضاع کرونایی از ضروری ترین و اصلی ترین کارهایی ست که باید توسط ما صورت پذیرد که الحمدولله با بکارگیری تمامی ظرفیت ها در حال انجام است اما دراین بین افرادی هستند که باتنگ نظری و بعضا سنگ اندازی، سعی در ایجاد خلل در این مسیر می شوند.

وی ادامه داد: اگرچه سنگ اندازی برخی افراد مغرض در مسیرخدمت رسانی برای خادمان مردم امکان دارد دردسرهایی ایجاد کند و انرژی زیادی را در این بین ازآنها بگیرد ولی باعث نخواهد شد که دراین راه ازتلاش هایشان برای انجام خدمات کوتاه بیایند یاعقب نشینی کنند.

وی اضافه کرد: تمام تلاش ما براین بوده و هست تا درانجام خدمات بهینه بهداشتی و درمانی در سطح منطقه از همه ظرفیت های موجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی

توضیحات رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی