مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 02:452021-10-24حوادث

پوکه فشنگی که قاتل محیط بانان را لو داد


سرنخ کشف راز قتل محیط بانان زنجان، تشریح پرونده های ساختگی، کلاهبرداران یقه سفید، سارقان در حال حرکت موضوعاتی است که کارآگاه ویژه قتل محیط بانان زنجانی در گفت وگو با فارس تشریح کرد.

- خبرگزاری فارس- زهرا رسولی: ساعت 10 صبح یکی از روزهای سرد پاییزی مهرماه است، امروز قرار است یک مصاحبه متفاوت غیر از آن چیزی که تاکنون بوده تجربه کنم.

تمام مدتی که در راهم جمله معروف شخصیت اصلی سریال کارآگاه حقیقی که می­ گوید: زمان مثل یک چرخه است؛ هرکاری که کرده ­اید و یا می­ کنید و خواهید کرد، به شکلی دوباره به شما بازخواهد گشت.

دوباره و دوباره و دوباره در ذهنم تکرار می شود، بالاخره به مقصد می رسم، نگهبانی اجازه ورد نمی دهد، باید ساعت و گوشی ام را تحویل دهم، زیربار نمی روم و کارت خبرنگاری ام را نشان می دهم.

پس از چند دقیقه هماهنگی لازم انجام می شود، دوباره تا رسیدن به محل مصاحبه باید مسیری را طی کنم، با اینکه عادت به دیر رسیدن ندارم، اما دیر شده است، بعد از طی کردن یک راهروی باریک به یک سالن می رسم، شخصی با نظام لباسی منتظرم است.

بر خلاف تصوراتی که کارآگاه باید مردی بارانی پوش باشد با یک کلاه شاپو و سیگار کوتاهی که دودش توی چشم می رود با ذره بینی در دست که در صحنه جرم و جنایت به دنبال سرنخی از قاتل یا سارق می گردد، مثل کارآگاه پوآرو ، کارآگاه دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوکه فشنگی که قاتل محیط بانان را لو داد

پوکه فشنگی که قاتل محیط بانان را لو داد