مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 02:202021-10-24سياسي

روایتی متفاوت از ورود امام به عراق


حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری که از قم خود را به نجف رسانده بود، در خاطراتش به ورود امام به عراق اشاره کرده است.

- به نجف اشرف اشاره و چنین نقل کرده است؛ من به محض ورود به نجف در ساعت 10 صبح به مدرسه آیت الله العظمی ‎ ‎ بروجردی نزد یکی از دوستانم که در آنجا تحصیل می کردند رفتم و در حجره ایشان ‎ ‎ مهمان شدم.

همان طور که نشسته بودم دیدم که بیرون از حجره یک عده ای از آقایان و ‎ ‎ طلبه ها نشسته اند و در مورد ورود امام به نجف صحبت می کنند.

تعجب کردم که این ‎ ‎ صحبت ها چیست؟ آمدم بیرون همان آقایی که داشت صحبت می کرد رو به من کرد و ‎ ‎ گفت شما از قم آمدید؟ در قم چه خبر بود؟ من اخبار قم و شایعاتی که در آنجا بود به ‎ ‎ ایشان گفتم.

اما او گفت که الآن از بغداد به منزل آقای خویی تلفن شده مبنی بر این که من حاج ‎ ‎ آقا مصطفی هستم و به اتفاق پدرم وارد بغداد شدیم.

همان جا یکی از اساتید حدود ‎ ‎ ساعت 4 تا 5 / 4 بعدازظهر منزل آقای خویی زنگ زد و آن ها هم گفتند بله آقای خویی ‎ فرمودند من خودم تلفن را جواب دادم و ایشان اظهار داشت که من حاج آقا مصطفی ‎ ‎ هستم و الآن با پدرم وارد بغداد شدیم.

متولی مدرسه بروجردی مرحوم حاج شیخ نصرالله خلخالی که در آن روز در بغداد ‎بود به ایشان خبر دادند که چنین است و شما در کاظمین و بغداد به جستجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی متفاوت از ورود امام به عراق

روایتی متفاوت از ورود امام به عراق