مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 22:552021-10-24بين الملل

اعتراض گروه های عراقی به بیانیه شورای امنیت


بیانیه شورای امنیت سازمان ملل در جمعه شب گذشته 22 اکتبر (30 مهرماه 1400) در تایید انتخابات اخیر عراق، قبل از اینکه نهاد های ذیربط عراقی آن را نهایی کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، ائتلاف الفتح (هادی العامری) طرفدار الحشد الشعبی و گروه های مقاومت در عراق و شیخ قیس الخزعلی دبیرکل گروه سیاسی جهادی عصائب اهل الحق به علاوه گروه مقاومت کتائب حزب الله عراق در بیانیه هایی جداگانه از موضع شتابزده شورای امنیت سازمان ملل در قبال انتخابات عراق به شدت انتقاد کردند.

بیانیه شتابزده شورای امنیتائتلاف الفتح در بیانیه ای با ابراز تعجب از بیانیه شتابزده شورای امنیت سازمان ملل گفته است: شورای امنیت درحالی این بیانیه تعجب برانگیز را صادر کرده و انتخابات را موفقیت آمیز خوانده که هنوز نتیجه شکایت های قانونی به نتایج انتخابات مشخص نشده و اکثر جریان های سیاسی و نامزد ها در عراق اعتراضات زیادی به نتایج انتخابات دارند.

این ائتلاف سیاسی پارلمانی عراق تاکید کرده است که این بیانیه، بی طرفی سازمان ملل و نمایندگی سازمان ملل در عراق و نقشی را که در اتفاقات جاری در کشور بازمی کنند، زیر سوال برده است.

ائتلاف الفتح، بیانیه شورای امنیت را در قبال انتخابات اخیر عراق در تعارض با گزارش های ناظران بین المللی و بومی و اتحادیه اروپا دانسته و خاطر نشان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض گروه های عراقی به بیانیه شورای امنیت

اعتراض گروه های عراقی به بیانیه شورای امنیت