مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 19:452021-10-24حوادث

کلاهبرداری 500 میلیون ریالی با ترفند استخدام تایپیست در منزل


رییس پلیس فتای استان از شناسایی فردی که با درج آگهی جعلی استخدام تایپیست در منزل از افراد جویای کار کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت: با ارائه مرجوعه قضایی توسط شکات متعدد به این پلیس مبنی اینکه با مشاهده آگهی استخدام تایپیست در منزل با آگهی دهنده تماس و مبلغ 700 هزار ریال بابت تشکیل پرونده استخدامی پرداخت و پس از آن پاسخگوی تماس آن ها نبوده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

رییس پلیس فتای اصفهان گفت: بنا به اظهار شاکیان، فرد کلاهبردار پس از جلب اعتماد و تبلیغات فریبنده مبنی بر تضمین درآمد و ارائه مزایای شغلی، وعده عودت مبالغ دریافت شده را در اولین حقوق پرداختی آن ها عنوان کرده است.

وی افزود: با اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان، متهم شناسایی و اظهار داشت که با هدف کسب منافع مالی اقدام به انتشار آگهی های جعلی استخدام تایپیست در منزل کردم و به این ترتیب پس از دریافت مبالغی از متقاضیان، تلفن همراه خود را از دسترس خارج می کردم.

رییس پلیس فتای اصفهان به شهروندان و بخصوص افراد جویای کار توصیه کرد: یکی از شگردهای مجرمان سایبری کلاهبرداری مبالغ اندک ولی به تعداد انبوه است بنابراین مراقب آگهی ها و تبلیغاتی که در سایت هایی نظیر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 500 میلیون ریالی با ترفند استخدام تایپیست در منزل

کلاهبرداری 500 میلیون ریالی با ترفند استخدام تایپیست در منزل