مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 19:052021-10-24اقتصادي

بار مالی رتبه بندی معلمان بالاخره چقدر است؟/ غم معلمان از حرف و حدیث رتبه بندی!


این روزها موضوع رتبه بندی معلمان و اعلام متفاوت افزایش حقوق آنها، موجب گلایه معلمان شده است؛ اعداد و ارقامی که هنوز در حد گمانه زنی است و اجرای آن هم در ابهام به سر می برد.

- این روزها گلایه مند هستند؛ گلایه از اظهارنظرهای متفاوت درباره افزایش حقوق شان، در حالی که هنوز خبری از این افزایش حقوق هم نیست.

از روزی که بحث رتبه بندی معلمان مطرح شده است تا کنون، بارها و بارها از افزایش حقوق ناشی از رتبه بندی، حرف شده است و گاهی هم رقم هایی به حقوق معلمان اضافه شده است اما هیچوقت نه به واقع رتبه بندی اجرا شد و نه افزایش درخوری برای معلمان  فراهم شد.

یکی از گلایه ها که نسبت به مدیریت آموزش و پرورش طی سال های گذشته وجود داشته است، بحث سرعت اندک اجرای سند تحول بنیادین بوده است و در این میان، رتبه بندی معلمان هم یکی از مواردی است که در سند تحول به آن تأکید شده است؛ موضوعی که سال هاست درباره اش حرف ها زده شده اما هنوز در پیچ و خم بررسی و تصویب است.

* چقدر خوشی؟! حالا مجلس یازدهم مصمم شده است که لایحه رتبه بندی معلمان را اجرا کند و البته شرایط بهتری را برای معلمان نسبت به لایحه پیشنهادی دولت ایجاد کند؛ اما از زمان بررسی رتبه بندی تا کنون، اعداد و ارقام متعددی درباره بار مالی این لایحه و افزایش حقوق ناشی از آن، شنیده می شود که موجب گلایه مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بار مالی رتبه بندی معلمان بالاخره چقدر است؟/ غم معلمان از حرف و حدیث رتبه بندی!

بار مالی رتبه بندی معلمان بالاخره چقدر است؟/ غم معلمان از حرف و حدیث رتبه بندی!