مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 17:152021-10-24اقتصادي

همزمان با میلاد پیامبر 32 زندانی در فارس آزاد شدند


همزمان با میلاد پیامبر، 32 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با همت مؤسسه چترخوشبختی میهن و با پذیرش اعسار و گذشت شاکی و آورده خود زندانیان از زندان های استان آزاد شدند.

- ایسنا/فارس مدیرکل زندان های فارس گفت: همزمان با میلاد پیامبر، 32 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با همت مؤسسه چترخوشبختی میهن و با پذیرش اعسار و گذشت شاکی و آورده خود زندانیان از زندان های استان آزاد شدند.

اسحاق ابراهیمی در آیین آزاد سازی این تعداد زندانی، افزود: این زندانیان، مجرم نیستند به دلیل نوسانات اقتصادی، خشکسالی و فقر.

و تأمین معاش خانواده بدهکار و گرفتار زندان شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی زندان های فارس، او اضافه کرد: مؤسسه چترخوشبختی میهن برای آزادی این زندانیان 250میلیون تومان کمک کرد و مبلغ 100میلیون تومان از بدهی آنان نیز با پذیرش اعسار توسط مراجع قضایی موافقت شد، 500میلیون تومان آورده خود زندانیان و مبلغ 300میلیون تومان هم شکات از حق خود گذشت کردند.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های فارس نیز در مراسم آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: در سند تحول قضایی استفاده از نهادهای مردمی و گروه های جهادی برای زندانیان عمد و غیرعمد به عنوان یک اولویت سازمانی مورد توجه قرار گرفته است و شیوه استفاده از گروه های جهادی روشن و تبیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با میلاد پیامبر 32 زندانی در فارس آزاد شدند

همزمان با میلاد پیامبر 32 زندانی در فارس آزاد شدند