مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 16:452021-10-24سياسي

حمایت بیشتر از شرکت های خلاق به معنای خروج کم تر ارز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین رییسی نماینده حوزه انتخابیه میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد از اهمیت شرکت های خلاق در اقتصاد گفت و ادامه داد: - یک نماینده مجلس با اشاره به نقش شرکت های خلاق در تولید داخلی اقلام ارز بر، گفت که حمایت بیش تر از این شرکت ها به معنای خروج کمتر ارز از کشور برای واردات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین رییسی نماینده حوزه انتخابیه میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد از اهمیت شرکت های خلاق در اقتصاد گفت و ادامه داد: اقتصاد پایدار مشخصاتی دارد و مهم ترین مشخصه اقتصاد پایدار نیز تکیه آن به دانش و فناوری های به روز و کارآمد است.

وی با بیان این که صنعتی شدن نیز اگر به صورت صددرصد متکی به تجهیزات، ماشین آلات و مواد اولیه وارداتی باشد، نمی تواند برای کشور تولیداتی باثبات ایجاد کند، افزود: چنین صنعتی در شرایط بحرانی نظیر تحریم، در تامین محصولات و مواد اولیه و احتیاجات مورد نیاز بازار کشور، با چالش های مواجه خواهد شد.

به همین دلیل است که مقام معظم رهبری تا بدین حد بر روی حمایت از شرکت های خلاق و دانش بنیان تاکید دارند.

این شرکت ها هستند که با بومی سازی فناوری ها، کاری می کنند که صنعت و تولید ما وابسته به خارج نباشد و همه حلقه های زنجیره تولید در داخل کشور به وجود آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بیشتر از شرکت های خلاق به معنای خروج کم تر ارز است

حمایت بیشتر از شرکت های خلاق به معنای خروج کم تر ارز است