مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 16:252021-10-24سياسي

امروز نباید ساختمان ها در مقابل زمین لرزه 4 ریشتری آسیب ببیند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: امروز پذیرفته نیست که ساختمانی ساخته شود که در مقابل زمین لرزه چهار ریشتری آسیب ببیند که در این خصوص دستگاههای متولی امر نظارت های لازم را تقویت کند که در برخی موارد مهندسان نظارت را در ساخت سازها اعمال .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، خدابخش مرادی نافچی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان اظهار کرد: اگر پدافند غیرعامل بزرگترین و جدی ترین هدف باشد، رویکرد شورای پدافند باید این باشد که زیرساخت هایی که خدمات اساسی و حیاتی را به مردم ارائه می دهند فراهم و آمادگی لازم را داشته باشند که در هر شرایطی عادی، بحرانی ومشکل ساز در خدمات رسانی مشکل و یا وقفه ای ایجا نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان اضافه کرد: در همین راستا هدف پدافند غیرعامل حفاظت، حراست و صیانت از زیرساخت های حساس مهم و حیاتی استان به عنوان یک اولویت عضو شورا و همه دستگاه های اجرایی است که در این میان باید از تهدیدات احتمالی شناخت داشت و برای رفع و پیشگیری نیز اقدامات لازم را اتخاذ کرد.

وی با بیان اینکه استان زنجان به لحاظ اقلیمی، توپوگرافی و موقعیت استقرار جغرافیایی در منطقه شمالغرب کشور واقع شده است، ادامه داد: برای خروجی بهتر از هفته پدافند غیرعامل تمامی دستگاه های اجرایی خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز نباید ساختمان ها در مقابل زمین لرزه 4 ریشتری آسیب ببیند

امروز نباید ساختمان ها در مقابل زمین لرزه 4 ریشتری آسیب ببیند