مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 16:202021-10-24اقتصادي

معاون وزیر اقتصاد: برخی اعداد و ارقام لوایح بودجه سال های گذشته صوری و ساختگی بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از صداوسیما، سید محمدهادی سبحانیان شب گذشته یکم آبان در برنامه تیتر امشب شبکه خبر اظهار داشت: - معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: آنچه امروز در بازار بیشتر کالا ها شاهد هستیم، نتیجه نابسامانی و بی انضباطی بودجه های سال های گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از صداوسیما، سید محمدهادی سبحانیان شب گذشته یکم آبان در برنامه تیتر امشب شبکه خبر اظهار داشت: اساساً در هیچ سالی بر اساس آنچه لایحه در دولت تدوین و به مجلس ارائه می شود، بودجه روی کاغذ کسری ندارد.

وی افزود: متأسفانه طی سال های گذشته منابع و مصارف بودجه به صورت صوری، تراز قرار می گرفت به عبارت دیگر طی سال های گذشته بخش قابل توجهی از مخارج بسیار زیاد دولت که باید محقق شود در لوایح بودجه درج می شد و از طرف دیگر با یک سری اعداد و ارقام صوری و بعضاً عددسازی تلاش می شد که این منابع معادل مصارف در نظر گرفته شود و عملاً کسری بودجه صفر می شد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان کرد: آنچه امروز در بازار بیشتر کالا ها شاهد هستیم، نتیجه نابسامانی و بی انضباطی سال های گذشته در حوزه بودجه است.

سبحانیان با اشاره به مزیت های واقعی شدن بودجه گفت: باید تصویری روشن و شفاف از میزان کسری بودجه در اختیار تصمیم گیران قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر اقتصاد: برخی اعداد و ارقام لوایح بودجه سال های گذشته صوری و ساختگی بود

معاون وزیر اقتصاد: برخی اعداد و ارقام لوایح بودجه سال های گذشته صوری و ساختگی بود