مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 15:402021-10-24سياسي

تفرقه و کشمکش بر سر مسائل جزیی نتیجه ای جز منفعت دشمن ندارد


نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس با تاکید بر اتحاد افراد فارغ از نگرش های سیاسی برای ایجاد تحول در کشور گفت: تفرقه و کشمکش بر سر مسائل جزیی نتیجه ای جز منفعت دشمن ندارد.

- ، حسین نوش آبادی عصر یکشنبه در همایش نخبگان و فعالان اجتماعی و فرهنگی که با حضور معاون امور مجلس رییس جمهوری در مزار گلزار شهدای گمنام قرچک برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت ولادت نبی اکرم اظهار داشت: پیامبر اسلام، اسوه اخلاق است و همه افراد باید با الگو قرار دادن ایشان در زندگی، اخلاق را سرلوحه خود قرار داده و از حضرت محمد (ص)، خوش خلقی، پرهیز از قضاوت عجولانه، پرهیز از بدزبانی و عیب جویی و تجسس نکردن در زندگی افراد را فرا گرفته و به آن پایبند باشند.

نوش آبادی با اشاره به اینکه فلسفه رسالت پیامبر اسلام، علاوه بر هدایت بشریت، ایجاد وحدت بین امت اسلام برای فراهم کردن شرایط مناسب زندگی برای مسلمان است گفت: در جامعه ما و استفاده از وحدت باید بگوییم که امروز تفرقه و کشمکش بر سر مسائل جزیی، نتیجه ای جز منفعت بردن دشمنان نظام ندارد و این اتحاد و انسجام ملت ایران است که موجب هراس هر چه بیشتر دشمنان از ایران اسلامی می شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: موضوع مبارزه رودررو امروز تنها موضوع هراس دشمن از ایران نیست بلکه وح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفرقه و کشمکش بر سر مسائل جزیی نتیجه ای جز منفعت دشمن ندارد

تفرقه و کشمکش بر سر مسائل جزیی نتیجه ای جز منفعت دشمن ندارد