مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 15:202021-10-24ورزشي

مسئله وحدت نباید در حد شعار باشد /  وحدت جامعه باعث وحشت دشمنان انقلاب است


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: باید با وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمن قرار گیریم ، وحدت جامعه اسلامی باعث وحشت دشمنان قسم خورد نظام و انقلاب می شود.

- ایسنا/تهران عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: باید با وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمن قرار گیریم ، وحدت جامعه اسلامی باعث وحشت دشمنان قسم خورد نظام و انقلاب می شود.

حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز یکشنبه دوم آبان ماه در همایش نخبگان فرهنگی ، علمی و اجتماعی که با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور در گلزار شهدای گمنام قرچک برگزار شد، اظهار کرد: امروز نفراتی که در این مراسم حضور دارند، نخبگان علمی، فرهنگی و اجتماعی هستند و حضور پر رنگ این نفرات در عرصه های مختلف باعث پیشرفت و ترقی این دیار شده است.

وی ادامه داد: شهرستان قرچک در نهضت فرهنگی حضوری پر رنگ دارد و روز به روز با همت و پشتیبانی مسؤولان دلسوز در حال توسعه در عرصه های فرهنگی، علمی و ورزشی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: در هفته وحدت قرار داریم ، خداوند پیامبر اکرم را برای ایجاد وحدت در بین بشریت فرستاده است و حضرت محمد(ص) به عنوان پیامبر رحمت و وحدت معروف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله وحدت نباید در حد شعار باشد /  وحدت جامعه باعث وحشت دشمنان انقلاب است

مسئله وحدت نباید در حد شعار باشد /  وحدت جامعه باعث وحشت دشمنان انقلاب است