مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 15:052021-10-24ورزشي

سجادی: ورزش از مهم ترین میادین نمایش شکوه ملت هاست


وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش یکی از مهم ترین میادین نمایش شکوه و عزت ملت ها در دنیاست گفت: ورزش ایران همیشه حافظ عزت و شکوه ملت بزرگ ایران بوده است.

- وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش یکی از مهم ترین میادین نمایش شکوه و عزت ملت ها در دنیاست گفت: ورزش ایران همیشه حافظ عزت و شکوه ملت بزرگ ایران بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حمید سجادی عصر یک شنبه در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو و اهدای بازوبند پهلوانی سال 1400 که در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، با خیر مقدم به رییس جمهور، وزیران، سفیران، مسوولان ورزش کشور، ورزشکاران، قهرمانان و پهلوانان ایران اظهار کرد: در سالروز میلاد با سعادت فخر عالم امکان، حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)، در جمع جامعه بزرگ ورزش کشور آیین تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو و اهدای بازوبند پهلوانی سال 1400 در شرایطی برگزار می شود که پهلوانی و فتوت ریشه در تاریخ و فرهنگ این مرز و بوم دارد و ایران زمین، همواره مهد مردان دلیر و زنان غیوری است که در راه عزت، آزادگی و سرافرازی میهن و اعتلای نام وطن، بی دریغ تلاش می کنند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: پهلوانان چه در عرصه ورزش، چه در راه دفاع از وطن همیشه از جان مایه گذاشته و جان شیرین را فدای نام ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادی: ورزش از مهم ترین میادین نمایش شکوه ملت هاست

سجادی: ورزش از مهم ترین میادین نمایش شکوه ملت هاست