مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 14:402021-10-24اقتصادي

تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن با ضمانت زنجیره ای پرداخت می شود


با ضمانت سفته های زنجیره ای، تسهیلات در طرح جهش مسکن به میزان 200 میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

- ، اکبر نیکزاد روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان داراب با بیان اینکه با ضمانت سفته های زنجیره ای، تسهیلات در طرح جهش مسکن به میزان 200 میلیون تومان پرداخت خواهد شد و پرداخت وام 200 میلیون تومان با سود 5 درصد و بازپرداخت 20 ساله و ضمانت زنجیره ای قابل اجرا است، گفت: طرح جهش مسکن قانونی است که دولت را موظف به احداث یک میلیون واحد مسکونی در سال می کند.

وی افزود: جهش مسکن طرحی است که همه دستگاه ها را موظف به ارائه بانک اطلاعات زمین می کند و برای بانک ها تکالیف اختصاص تسهیلات به سازندگان در نظر گرفته است.

وی به موضوع مسکن مهر هم اشاره کرد و با بیان اینکه مسکن مهر نقاط ضعف و قوت دارد که بایدنقاط ضعف آن را برطرف کنیم و بر نقاط قوت بیفزاییم، افزود: بنا بر این نباید همه چیز مسکن مهر را فقط در نقاط ضعف و نقاط قوت ببینیم، بنیاد مسکن در این طرح هم ورود کرد و طرح هایی به اجرا در آورد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: در بسیاری از طرح های مسکن مهر شهرداری ها مسئولیت دارند و بعد از اسکان مردم شهرداری ها باید موضوع جمع آوری زباله را انجام دهند، ساماندهی فاضلاب در این شهرک ها مسؤول دارد و شرکت های آبفا باید آن را انجام دهند، نباید بپندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن با ضمانت زنجیره ای پرداخت می شود

تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن با ضمانت زنجیره ای پرداخت می شود