مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 13:552021-10-24سياسي

برخورد فیزیکی در کمپ ترک اعتیاد گرگان/ مسئولان: فرد خاطی تعلیق شد


معاون پیشگیری بهزیستی گلستان با اشاره برخورد فیزیکی در یکی از کمپ های ترک اعتیاد گرگان، گفت: فعالیت این مرکز به حالت تعلیق درآمده و فرد خاطی هم از کار معلق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز گذشته (شنبه) فیلمی در فضای مجازی مبنی بر کتک کاری و درگیری فیزیکی یکی از بیماران در مرکز ترک اعتیاد گرگان منتشر شد که بازتاب زیادی در بین رسانه داشت.

به دنبال این مسأله معاون پیشگیری بهزیستی استان گلستان در توضیح این مسأله گفت: طی بررسی موضوع و بازبینی فیلم دوربین های مرکز، فردی که جهت درمان اعتیاد در مرکز نگهداری می شد قصد فرار داشته و مسئولان حاضر کمپ نسبت به بازگشت او اقدام کرده بودند.

مریم رضایی افزود: از آنجایی که دستور مدیرکل ضوابط کاری و منشور اخلاقی ما نسبت به حفظ حرمت و کرامت مددجویان تاکید دارد با مرکز برخورد و از امروز تا بررسی نهایی و تشکیل و رای کمیسیون مربوط به حالت تعلیق در آمده و با عوامل موضوع برخورد قاطع و فرد خاطی از مدیران مجموعه به خاطر مسامحه و سهل انگاری از کار معلق شد.

وی بیان کرد: انتقال موضوعات به مجموعه اداره کل بهزیستی موجب تسریع بر امر نظارت مداوم این اداره کل دارد و شهروندان می توانند موضوعات مشابه را قبل از نشر در فضای مجازی و گاهاً از بین رفتن کرامت مددجویان تحت پوشش به صفحات مجازی این اداره کل و یا مدیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد فیزیکی در کمپ ترک اعتیاد گرگان/ مسئولان: فرد خاطی تعلیق شد

برخورد فیزیکی در کمپ ترک اعتیاد گرگان/ مسئولان: فرد خاطی تعلیق شد