مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 13:452021-10-24سياسي

جشن برادری در عشق آباد برگزار شد


در ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) جشن برادری در رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان برگزار شد.

- در ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) جشن برادری در رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جشن که جمع کثیری از ترکمن ها و ایرانیان مقیم شرکت داشتند، غلامعباس ارباب خالص سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان ضمن عرض تبریک و با اشاره به افتخار مسلمانان به داشتن پیامبری مهربان، اسوه و اتمام کننده مکارم اخلاقی گفت: حضرت محمد(ص) پیامبر مهربانی ها، پیامبر عدالت گستر، پیامبر هدایتگر و پیامبری است که خاتم همه انبیاء الهی می باشد.

وی در ادامه ضمن اشاره به این که همه مسلمانان با شخصیت پاک پیامبر اسلام آشنا هستند، اظهار داشت: سخن گفتن درباره شخصیت والای پیامبر اسلام نیاز به قلم ها و کتاب ها دارد که بتوان به ابعاد شخصیتی الهی و فردی ایشان پرداخت.

ارباب خالص با آرزوی این که جهانیان به برکت نام و گرامیداشت پیامبر اکرم(ص) شاهد گستردگی عدالت، مهربانی و صلح و امنیت در پهنای سرزمین الهی باشند، اظهار امیدواری کرد که مسلمانان با تأسی از قرآن کریم که کتاب رفتار و زندگی فردی، سیاسی و اجتماعی مسلمانان است و با استناد به شخصیت والای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن برادری در عشق آباد برگزار شد

جشن برادری در عشق آباد برگزار شد