مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 12:052021-10-24سياسي

حضرت محمد در طنین صدای خوانندگان...


تمام هنرمندان جهان اسلام به دنبال این هستند که با استفاده از روش های گوناگون ادای دینی نسبت به پیامبر اکرم(ص) انجام داده و عشق خود نسبت به حضرت محمد(ص) را به گوش جهانیان برسانند و تولید این آثار موجب وحدت میان مسلمانان شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی تمام هنرمندان جهان اسلام به دنبال این هستند که با استفاده از روش های گوناگون ادای دینی نسبت به پیامبر اکرم(ص) انجام داده و عشق خود نسبت به حضرت محمد(ص) را به گوش جهانیان برسانند و تولید این آثار موجب وحدت میان مسلمانان شده است.

یکی از مناسبت های مذهبی که آثار موسیقی بسیاری برای آن تولید شده، ولادت حضرت محمد(ص) است؛ چراکه تمام هنرمندان جهان اسلام در پی این هستند تا بتوانند ادای دینی نسبت به پیامبر خود انجام دهند و عشق خود به حضرت محمد را به گوش جهانیان برسانند.

برخی با آثار موسیقی چندزبانه به دنبال رساندن صفات پیغمبر اسلام به گوش افرادی هستند که در دور باطل به سرمی برند؛ برخی با تولید آثار شاد به دنبال این هستند که دل مسلمانان را با ارائه اثری شاد که به صفات پیامبر می پردازد شاد کنند و برخی در مقابل هجمه های دشمنان نسبت به تخریب چهره اسلام و پیامبر آن ایستاده و در مقابله با آن ها آثار موسیقی تولید کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت محمد در طنین صدای خوانندگان...

حضرت محمد در طنین صدای خوانندگان...