مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 12:002021-10-24سياسي

حل مشکل انتقال پیام نور آبیک با همراهی سپاه ناحیه امام صادق(ع)


با همراهی سپاه ناحیه امام صادق (ع) مشکل انتقال و یا ادغام دانشگاه پیام نور آبیک رفع و این دانشگاه در سال تحصیلی پیش رو نیز در این شهرستان خواهد ماند.

- قزوین – با همراهی سپاه ناحیه امام صادق (ع) مشکل انتقال و یا ادغام دانشگاه پیام نور آبیک رفع و این دانشگاه در سال تحصیلی پیش رو نیز در این شهرستان خواهد ماند.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: چندی پیش شهرام احمدپور فرماندار آبیک در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه این شهرستان از مخالفت جدی شورای تأمین با انتقال و یا ادغام دانشگاه پیام نور این شهرستان خبر داده بود.

وی در این جلسه عنوان کرده بود: با تلاش های صورت گرفته و استفاده از همه ظرفیت های موجود در این شهر از جمله کمک خیرین، امام جمعه و مدیران شهری، ظرف شش ماه آینده مکان مناسبی جهت استقرار دانشگاه پیام نور در شهر آبیک تأمین خواهد شد.

احمدپور از بدقولی های دانشگاه پیام نور نیز تلویحاً گلایه کرده و گفته بود: با مصوبه شورای تأمین برای رفع نیاز مردم و همچنین فراهم کردن بستر استقرار دانشگاه، محلی را تهیه و مقرر شد نیمی از اجاره بها توسط فرمانداری و نیم دیگر آن توسط دانشگاه پرداخت شود اما متأسفانه تا به امروز دانشگاه پیام نور به دلیل عدم پرداخت اجاره بهای سهم خود 131 میلیون تومان بدهکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل انتقال پیام نور آبیک با همراهی سپاه ناحیه امام صادق(ع)

حل مشکل انتقال پیام نور آبیک با همراهی سپاه ناحیه امام صادق(ع)