مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 11:452021-10-24سياسي

فروشگاه «کتابشهر تبریز» افتتاح می شود


آیین افتتاح «کتابشهر ایران شعبه تبریز» دوشنبه سوم آبان ماه با حضور ناصر فیض، احمد بابایی و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی برگزار خواهد شد.

- آیین افتتاح کتابشهر ایران شعبه تبریز دوشنبه سوم آبان ماه با حضور ناصر فیض، احمد بابایی و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز ساعت 15:30 آغاز خواهد شد، علاوه بر جشن امضای کتاب های فیض بوک و زلالود ، آقایان ناصر فیض و احمد بابایی به شعرخوانی نیز می پردازند.

فروشگاه کتابشهر تبریز که هشتمین و بزرگترین فروشگاه زنجیره ای عرضه کتاب و محصولات فرهنگی مجموعه کتابشهر ایران در سطح کشور است در شهر تبریز، خیابان امام، روبروی مسجد سالار شهیدان واقع شده و در مساحتی بالغ بر 270 مترمربع، بیش از 10.

000 عنوان کتاب در اختیار علاقه مندان قرار داده و دارای بخش های کودک و نوجوان (با بیش از 5000 عنوان کتاب)، لوازم التحریر، هدایای فرهنگی، بازی های فکری کودک، نوجوان و بزرگسال و مشاوره رایگان (تحصیلی، ازدواج، سبک زندگی و .

) می باشد.

پیش از این نیز هفت شعبه از فروشگاه های این مجموعه در شهرهای مختلف افتتاح شده و همچنین شعب اردبیل، نیشابور، کرج و ایلام در آینده نزدیک به صورت رسمی افتتاح خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشگاه «کتابشهر تبریز» افتتاح می شود

فروشگاه «کتابشهر تبریز» افتتاح می شود