مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 10:402021-10-24سياسي

محفل انس با قرآن درآستان مقدس امامزاده سلیمان (ع) گناوه برگزار شد


همزمان با سالروز میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) محفل انس با قرآن درآستان مقدس امامزاده سلیمان بن علی (ع) گناوه برگزار شد.

- ؛ محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالروز میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در آستان مقدس امامزاده سلیمان بن علی (ع) گناوه برگزار شد.

در این آیین معنوی قاریان از شهرستان گناوه به تلاوت کلام الله مجید پرداختند و مولودی خانی به مناسبت میلاد پر خیر و برکت نبی گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و مسابقه تلاوت قرآن بین شرکت کنندگان در مراسم از دیگر بخش ها بود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه گناوه و دیلم در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: محفل انس با قرآن کریم در راستای برنامه های قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه و به منظور ترویج فرهنگ اسلامی و دینی به مناسبت میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در آستان مقدس امامزاده سلیمان (ع) گناوه برگزار شد.

حسین غلامی افزود: در این برنامه معنوی و پرنور که به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و با همکاری هیئت امنا امامزاده سلیمان بن علی و جامعه قرآنی شهرستان گناوه برگزار شد قاریان و خادمین قرآن کریم حضور داشتند و به تلاوت زیبای کلام الهی پرداختند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محفل انس با قرآن درآستان مقدس امامزاده سلیمان (ع) گناوه برگزار شد

محفل انس با قرآن درآستان مقدس امامزاده سلیمان (ع) گناوه برگزار شد